Loading

اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
ادرس فروشگاه: بندرعباس،خیابان اتوبوس رانی،بندرعباس مال،طبقه همکف،واحد 22 فروشگاه لیلموند

شماره پشتیبانی:
09026591932

شماره پشتیبانی:

ایمیل پشتیبانی:
support@lilmond.com

ویژگی یک کرم مناسب برای پوست چرب

شناخت پوست چرب

پوست چرب اگر چه چربی و رطوبت لازم را دارد اما باز هم بهتر است برای مراقبت و حفظ سلامتی پوست از آبرسان و مرطوب کننده مناسب استفاده کنید. از آنجا که پوست چرب بیشتر در معرض جوش است نیاز است تا برای شستشو از شوینده مناسب استفاده کنید. در سایت لیلموند بهترین شوینده از برند متیس پاریس معرفی می شود. این شوینده های متناسب با پوست چرب هستند و استفاده از آن‌ها می تواند چربی پوست را به خوبی تنظیم کند.

کرم پوست چرب PORE PERFECT یکی بهترین محصولات مخصوص پوست های چرب

راهنمای انتخاب کرم برای پوست چرب

 کرمی که برای پوست چرب انتخاب می شود باید بافت سبکی داشته باشد تا به سرعت جذب می شود. برای جلوگیری از جوش باید کرمی انتخاب کنید که چربی پوست را تنظیم کند و مانع از ایجاد جوش شود. باز بودن منافذ پوست می‌تواند باعث ایجاد آکنه شود که برای جلوگیری از بروز این مشکل باید کرمی استفاده کنید که باعث بسته شدن منافذ پوست شود. پوست چرب بافتی منعطف دارد و به دلیل ضخیم بودن دچار چین و چروک نمی شود که این یک مزیت مهم است.

شستشوی پوست چرب

کرمی برای پوست چرب مناسب است که بتواند چربی پوست را تنظیم کند و باعث حفظ رطوبت در آن شود. با انتخاب هوشمندانه می توانید از مضرات احتمالی پیشگیری کنید و پوستی سالم داشته باشید. استفاده از یک آبرسان مناسب می‌تواند رطوبت پوست چرب را به خوبی حفظ کند. پوست چرب علاوه بر کرم مناسب نیاز به شوینده مناسب هم دارد تا سلول های مرده از پوست جدا شوند بدون اینکه چربی و رطوبت اصلی پوست تحت تاثیر قرار بگیرد.

آیا مصرف مرطوب کننده برای پوست چرب ضروری است؟

اگر چه پوست چرب رطوبت کافی دارد اما باز هم نیاز است تا شما مرطوب کننده مناسب استفاده کنید. برای پوست چرب باید مرطوب کننده ای را انتخاب کنید که به سرعت جذب پوست شود. برای پوست های چرب و جوشدار نیاز به مرطوب کننده های خاصی دارید که پوست را تحریک نمی کنند‌. مرطوب کننده های متیس پاریس به شکل های مختلف در دسترس شما قرار می گیرند و مناسب هر نوع پوستی هستند.

برای حفظ سر رطوبتی پوست مصرف روزانه آبرسان و مرطوب کننده کاملا ضروری است. اگر پوست شما بیش از اندازه چرب است باید قبل از مصرف مرطوب کننده ابتدا آن را با شوینده مناسب تمیز کنید تا چربی اضافی از سطح پوست پاک شود  و آبرسان بتواند به سرعت جذب شود. ژل شستشوی پوست چرب محصول matis paris  انتخاب خوبی خواهد بود . وقتی رطوبت پوست کاهش پیدا می کند تولید چربی بیشتر می شود به همین دلیل توصیه می شود که مصرف آبرسان را به هیج وجه قطع نکنید.

 پوست چرب و مستعد آکنه را با استفاده از یک مرطوب کننده مناسب مرطوب نمایید. کرم ها و لوسیون های متیس پاریس بافتی سبک دارند و به سرعت جذب پوست می شوند به همین دلیل برای پوست های چرب انتخابی هوشمندانه هستند. محصولات خارجی به دلیل کیفیت خوبی که دارند گزینه بهتری برای محافظت از پوست چرب و مرطوب کردن آن هستند. مرطوب کننده برای پوست چرب ضروری است به شرطی که ترکیبات سبک و بدون چربی داشته باشد و منافذ پوست را مسدود نکند.

کرم مناسب برای پوست چرب حاوی چه ترکیباتی است؟

کرمی که برای پوست چرب انتخاب می شود باید ترکیبات زیر را داشته باشد به همین دلیل تمام محصولات متیس که برای پوست چرب تولید شده اند این ترکیبات را دارند:

  • گلیکولیک اسید: این ماده برای پوست چرب و مستعد جوش و آکنه مفید است و مصرف آن داخل کرم می تواند پوست را تمیز کند‌. با این اسید چربی پوست تنظیم شده و مانع از انسداد منافذ پوست می شود. این ماده خاصیت لایه برداری دارد و به خوبی سلول های مرده را جدا می کند.

  • اسید هیالورونیک: این ماده بیشتر در مرطوب کننده ها استفاده می شود  و قدرت جذب بالایی هم دارد و به دلیل سبک بودن به سرعت جذب پوست می شود. به دلیل رطوبت رسانی بالا پوست را نرم و مرطوب می کند.
  • انانتیا کلرانتا: این ماده در تنظیم ترشحات غدد چربی پوست نقش بسزایی دارد و به سفت و محکم شدن پوست کمک زیادی می کند. برای کم کردن چربی اضافی پوست بهتر است کرمی با این ترکیبات تهیه کنید.
  • نیاسین‌آمید: این ماده به عنوان ویتامین C3 شناخته می شود که پوست را تقویت و تولید کلاژن را بیشتر می کند. با این ماده سرعت نوسازی سلول‌های سطحی پوست دو چندان می شود. کرمی که برای پوست چرب انتخاب می شود باید این ترکیبات مهم را داشته باشد.
  • رتینول: از مشتقات ویتامین A است که به تقویت پوست چرب کمک زیادی می کند. این ماده خاصیت ضد پیری دارد و از بروز چین و چروک و لک های تیره جلوگیری می کند. به همین دلیل از ترکیبات اصلی در کرم ها به شمار می رود.
  • ZINC PCA: اگر پوست شما چرب و مستعد جوش است باید کرمی استفاده کنید که زینک جزو ترکیبات اصلی آن باشد. ترکیب زینک و PCA به تقویت پوست و محدود کردن تکثیر باکتری‌های ایجادکننده جوش کمک زیادی می کند.

طراحی و سئو توسط شرکت نرم افزاری دبل کلیک