Loading

اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
ادرس فروشگاه: بندرعباس،خیابان اتوبوس رانی،بندرعباس مال،طبقه همکف،واحد 22 فروشگاه لیلموند

شماره پشتیبانی:
09026591932

شماره پشتیبانی:

ایمیل پشتیبانی:
support@lilmond.com

همه چیز درمورد آبرسان ها

برای روتین پوستی و حفظ سلامت پوست استفاده از آبرسان بهترین گزینه است که شما به کمک آن می‌توانید رطوبت پوست را تامین کنید. با آبرسانی پوستی شاداب و درخشان خواهید داشت و می‌توانید از خشکی پوست جلوگیری کنید. آبرسان‌ها با رایحه‌های متنوع تولید می‌شوند و هر کدام ترکیبات خاص خود را دارند. این محصولات به صورت کرم، سرم و فوم در دسترس مصرف کنندگان قرار می گیرند. محصولات آبرسان قابلیت جذب آب در پوست را دارند و می‌توانند رطوبت را از محیط و هوا جذب کنند. گلیسیرین، اسید هیالورونیک، سدیم لاکتات، آلوئه ورا، عسل و… مهمترین ترکیبات محصولات آبرسان هستند. کرم آبرسان کمک می‌کند تا جذب آب در سلول‌ها افزایش پیدا کند.

برای پوست چرب آبرسان بهتر است یا مطوب کننده

استفاده مداوم ار کرم مرطوب کننده می‌توانند چربی پوست را کنترل کند. کم شدن چربی‌ پوست مانع از بروز جوش و آکنه می شود‌‌. برای پوست چرب آبرسان کاملا ضروری است و مانع از خشکی پوست می‌شود. پوست‌های چرب نیاز به مرطوب کننده هم دارند تا چربی پوست آنها کنترل شود. آبرسان به سورت عمیق رطوبت پوست را تامین می کند و با ایجاد یک لایه نازک روی پوست چرب از تبخیر رطوبت جلوگیری می کند. برای افرادی که پوست چرب دارند آبرسان بهتر از مرطوب کننده است. کرم مرطوب کننده به دلیل داشتن روغن ممکن است چربی پوست را بیشتر کند‌ اما آبرسان ها فقط رطوبت پوست را حفظ می کنند.

 

آیا برای پوست چرب آبرسان استفاده می شود ؟

برای پوست چرب آبرسان هم گزینه مناسبی است. برخی افراد بر ابن باور هستند که مصرف آبرسان برای پوست چرب لازم نیست و ممکن است چربی آن را زیاد کند در صورتی که این باور کاملا غلط است. با مصرف آبرسان فقط رطوبت عمقی پوست به خوبی حفظ می شود و می توانید مانع از خشکی پوست شوید‌.  آبرسانی پوست روشی مفید برای حفظ شادابی و رطوبت این عضو بدن است. پوست چرب هم دچار خشکی و کم آبی می شود و نیاز است تا شما برای تامین این رطوبت آبرسان را مصرف کنید. پوست خشک کدر و خشن می شود و زیبایی خود را از دست می دهد هر چند چرب باشد. با مصرف آبرسان چربی پوست بیشتر نمی شود و این محصول فقط روی رطوبت پوست تاثیر می گذارد. 

چرا کسانی که پوست چرب دارند باید از آبرسان استفاده کنند ؟

کسانی که پوست چرب دارند هم باید از آبرسان استفاده کنند چرا که پوست چرب هم ممکن است به دلایل مختلف دچار خشکی و کم آبی شود. محصولات آبرسان به هر شکلی که باشند در افزایش تولید کلاژن و  الاستین تاثیر دارند. وجود ترکیبات مفیدی چون هیالورونیک اسید، سوربیتول، گلیسیرین و... در آبرسان‌ها به نرمی و لطافت و شادابی پوست کمک می کند. کم آبی پوست باعث تولید بیش از حد چربی می شود و شما برای جلوگیری از بروز این مشکل باید مصرف آبرسان را بیشتر کنید. با این کار چربی پوست کنترل شده و جوش و لک روی صورت ایجاد نمی شود.

ژل آبرسان بهتر است یا کرم آبرسان ؟

ژل و کرم آبرسان اگر چه از نظر شکل ظاهری تفاوت دارند اما تاثیرات آنها یکی است. بافت کرم غلیظ تر است و سطح پوست را به خوبی پوشش می دهد. بافت ژل رقیق است و به سرعت جذب پوست می شود. زل و کرم هر دو مناسب هستند و شما باید در زمان خرید تنها به ترکیبات آنها توجه کنید. برای پوست های خشک و کم آب کرم پیشنهاد بهتری است و می تواند رطوبت پوست را به صورت عمقی تامین کند. ژل برای پوست های چرب انتخاب بهتری است چرا که بدون روغن تولید می شود و بافت سبک و آبکی دارد. سرعت جذب ژل به مراتب بیشتر از کرم است به همین دلیل مورد استقبال قرار می گیرد.

فوم شوینده آبرسان چیست ؟

فوم شوینده آبرسان یک پاک‌ کننده عالی برای پوست است که در کنار پاکسازی رطوبت پوست را به خوبی حفظ می کند. با مصرف فوم رطوبت پوست از دست نمی دهد و شما پوستی نرم و شاداب خواهید داشت. فوم به خوبی کف می کند و کل پوست را پوشش می دهد. در زمان آبکشی به راحتی از روی پوست شسته می شود. بافت کرمی و شیری ندارد و بیشتر برای شستشو استفاده می شود. زمانی که فوم در مجاورت آب قرار می گیرد کف می کند و می تواند آرایش و چربی و آلودگی ها را از پوست پاک‌ کند. برای داشتن پوستی شفاف و شاداب استفاده از فوم گزینه خوبی است. معرفی فوم شوینده آبرسان AUTHENTIK FOAM از بهترین ها برای کشور فرانسه

تاثیر ماسک آبرسان فاندامتال ماتیس برای انواع پوست

اگر به دنبال یک ماسک آبرسان عالی برای انواع پوست هستید ماسک فاندامتال ماتیس بهترین گزینه برای شما است. این ماسک کم آبی پوست را تامین کرده و از خشکی آن جلوگیری می کند. ماسک ماتیس از یک کرم آرام بخش و یک ژل شفاف تشکیل شده که مکمل هم هستند. از تأثیرات مثبت آین ماسک می توان به تغذیه و رطوبت رسانی پوست اشاره کرد. پوست را نرم و لطیف کرده و سد پوستی را تقویت می کند. خاصیت ضد پیری دارد و برای ترمیم بهترین گزینه است. 

نحوه استفاده آبرسان برای پوست چرب

پوست چرب به آبرسان نیاز دارد و باید بعد از تمیز کردن پوست آن را استفاده کنید. برای پوست‌های چرب، بهتر است از آبرسان‌های سبک‌تر مانند ژل‌ها استفاده کنید. ژل ها به سرعت جذب پوست می شوند و شما تاثبرات آبرسانی آنها را به خوبی مشاهده می کنید. آبرسان باعث چربی پوست نمی شود و فقط آن را آبرسانی می کند. محصولاتی که مناسب پوست چرب هستند می توانند چربی پوست را به خوبی کنترل کنند. برای تاثیرگذاری بهتر کرم آبرسان باید حتما آن را روی پوست تمیز استفاده کنید.

نحوه استفاده برای پوست خشک

برای مصرف آبرسان روی پوست خشک باید ابتدا پوست را تمیز کنید تا سرعت جذب آبرسان افزایش پیدا کند. برای پوست خشک کرم آبرسان گزینه مناسبی است چرا که غلیظ تر است و بافت سنگین تری هم دارد. این محصول کم کم جذب می شود و می‌تواند رطوبت پوست را به صورت عمقی تامین کند. این محصولات با هیدراته کردن فوری و عمیق سلول‌های پوست نشانه‌های خشکی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف می‌کنند.

طراحی و سئو توسط شرکت نرم افزاری دبل کلیک