Loading

اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
ادرس فروشگاه: بندرعباس،خیابان اتوبوس رانی،بندرعباس مال،طبقه همکف،واحد 22 فروشگاه لیلموند

شماره پشتیبانی:
09026591932

شماره پشتیبانی:

ایمیل پشتیبانی:
support@lilmond.com

محصولات روشن کننده پوست چقدر تاثیر دارند؟

امروزه به دلیل پیشرفت علم و تکنولوژی همواره دیگر داشتن پوست روشن و صاف آرزو نیست و افراد می‌توانند به راحتی به این آرزو برسند، محصولات روشن کننده پوست از زمان ورود به بازار جهانی توانسته‌اند محبوبیت زیادی را به دست بیاورند. آنها اصولا به صورت عمقی بر روی پوست و رنگدانه‌ها تاثیر می‌گذارند و باعث روشن شدن پوست می‌گردند. محصولات روشن کننده پوست اگر به درستی انتخاب شوند مسلما عملکرد عالی از خود نشان می دهند و هیچ گونه عوارضی ندارند.

ویژگی‌ بهترین محصولات روشن کننده پوست

بهترین محصولات روشن کننده پوست داربی ویژگی‌های مهمی هستند که افراد مصرف کننده باید به آنها توجه زیادی نشان بدهند تا بتوانند بهترین محصول را انتخاب کردن و با اطمینان کامل مورد استفاده قرار بدهند. در معرفی ضدلک‌ها باید بدانیم که هنگام خرید، باید به کدام ویژگی‌های محصول توجه کنیم. این ویژگی‌های مهم عبارتند از:

مواد اکتیو روشن کننده

ترکیبات محصولات روشن کننده باید اثربخشی کافی برای بهبود و از بین بردن لک را داشته باشد، این ترکیبات فعال شامل ضدلک آربوتین، رزورسینول، گلابریدین، ویتامین سی، نیاسیمید، عصاره سویا، عصاره برنج، عصاره کیوی، کوجیک اسید و آزلائیک اسید می‌شود. وجود یک یا تعدادی از مواد اولیه فعال در ترکیبات تشکیل‌دهنده ضدلک‌ها ضروری است و جزو نکاتی است که باید هنگام خرید محصولات روشن کننده پوست حتما باید در نظر بگیرید.

درصد محصول روشن کننده

مسلما وجود ترکیبات موجود در محصولات روشن کننده اهمیت دارد، اما درصد کافی و فرمولاسیون درست مواد نیز در درجه اول اهمیت قرارمی‌گیرد تا اثربخشی کافی داشته باشد. درصد اثربخشی ترکیبات ضدلک جزو مواردی است که از روی ظاهر محصول و بسته‌بندی آن مشخص نیست اما به‌طورکلی می‌توان اطمینان داشت که برندهای معتبر برای کارایی بهتر ضدلک‌ها، از درصد کافی مواد اولیه اثربخش استفاده می‌کنند، بنابراین بهتر است از خرید برندهای متفرقه خودداری کنید.

خاصیت لایه برداری

از دیگر ویژگی‌های مهمی که یک روشن کننده باید داشته باشد، خاصیت لایه‌ برداری است. این خاصیت به اثربخشی بیشتر این محصول و آماده‌سازی پوست برای جذب ترکیبات فعال ضدلک کمک می‌کند.

بافت مناسب و عالی

ضدلک خوب دارای بافت مطلوب است. منظور از مطلوب، حالتی است که مصرف‌کننده به‌راحتی بتواند محصول موردنظر را روی پوست خود نگه دارد تا به اثربخشی برسد. برخی از محصولات دارای بافت سنگین، چرب یا چسبناک هستند که حس بدی در مصرف‌کننده ایجاد می‌کنند.

انواع محصولات روشن کننده پوست از نظر ساختار

 محصولات روشن کننده پوست از نظر ساختار نمونه‌های بسیار متنوعی دارند که اصلا هر کدام برای فردی کاربرد دارند و مناسب هستند. از این محصولات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کرم‌ها
  • سرم ها
  • لوسیون ها
  • ماسک ها
  • تونر ها
  • اسکراب ها

هر یک از این محصولات دارای قدرتی هستند و به نوعی بر روی پوست تاثیر می‌گذارند و باعث روشن شدن آن می‌شوند. تنوع بالا به دلیل متفاوت بودن پوست افراد است مسلما افرادی که پوست سرسختی دارند باید محصولاتی را استفاده کنند که قدرت بیشتر و بالاتری دارند تا به نتیجه مطلوب برسند.

میزان عملکرد محصولات روشن کننده پوست

 از نظر میزان عملکرد محصولات روشن کننده پوست باید بگوییم که آنها قدرت عالی دارند و امر متناسب با ساختار پوست فرد باشند مسلما به خوبی پوست فرد را روشن می‌کنند. این محصول باعث بروز موارد زیر می‌شوند:

  1. کاهش لکه‌های تیره: انواع کرم روشن کننده پوست به واسطه ترکیبات موثر خود لکه‌های تیره پوست را کاهش می‌دهند و موجب تنظیم تولید ملانین می‌شوند. لکه‌های تیره به وجود آمده و قدیمی نیز با مصرف قرص روشن کننده پوست یا کرم‌ها کمرنگ و حتی به طور کامل رفع می‌شوند.
  2. افزایش درخشندگی پوست: استفاده از بهترین محصولات روشن کننده پوست باعث تقویت و تحریک تولید کلاژن و الاستین در پوست می‌شوند. به همین خاطر پس از مدت زمان کوتاهی شاهد افزایش درخشندگی و جوانی پوستتان خواهید بود.
  3. مقابله با علائم پیری: قرص روشن کننده پوست یا کرم روشن کننده پوست حاوی ترکیبات ضد پیری هستند که می‌توانند به کاهش چین و چروک، خطوط ریز و عمیق و کاهش مشکلات پوستی مرتبط با پیری پوست کمک کنند.
  4. حفظ رطوبت پوست: بسیاری از محصولات روشن کننده پوست دارای ترکیبات مرطوب کننده‌ای هستند که به حفظ رطوبت طبیعی پوست کمک می‌کنند. استفاده از کرم روشن کننده پوست می‌تواند به پوست نرمی، لطافت و جوانی نیز ببخشد.

مسلما افراد با پوست خشک و معمولی، چرب و مختلط و حساس دست و پنجه نرم می‌کنند در نتیجه هر کدام از آنها باید محصولی را در اختیار بگیرند که بدون ایجاد حساسیت و آسیب رسانی و حتی بازگشت پوست آنها را روشن نماید، پس در کنار کیفیت و مواد موجود در محصول به ساختار پوست خود هم توجه نمایید.

طراحی و سئو توسط شرکت نرم افزاری دبل کلیک