Loading

اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
ادرس فروشگاه: بندرعباس،خیابان اتوبوس رانی،بندرعباس مال،طبقه همکف،واحد 22 فروشگاه لیلموند

شماره پشتیبانی:
09026591932

شماره پشتیبانی:

ایمیل پشتیبانی:
support@lilmond.com

سرم پوست چیست؟ و چه مزایایی دارد

سرم پوست چیست؟

سرم پوست چیست؟ سرم پوست یک نوع محصول مراقبت از پوست است که بعد از تمیز کردن صورت و قبل از استفاده از کرم روز یا شب بر روی پوست صورت استفاده می‌شود. این محصول معمولا حاوی عناصر مغذی، آنتی‌اکسیدان‌ها و سایر ترکیبات مفید برای پوست است. این محصول موضعی از غلظت بالایی برخوردار است و به دلیل داشتن قدرت نفوذ بالا به راحتی به عمق پوست نفوذ می‌کند. محصول بافت سبکی دارد و  به سرعت توسط پوست جذب می‌گردد از این رو امروزه افراد زیادی به مصرف آن روی آورده‌اند و آن را جایگزین کرم‌های مرطوب کننده کرده‌اند. این محصول به دلیل داشتن املاح مغزی بسیار به خوبی از پوست مراقبت و محافظت می‌نماید و نمی‌گذارد که با خشک شدن دچار آسیب گردد و ساختار خود را از دست بدهد. مصرف روزانه این سرم می‌تواند پوست را به صورت عمقی تقویت کند تا حدی که دچار چین و چروک و آکنه و لکه نگردد.

سرم هایی که برای پوست خوبه؟

سرم های متعددی در بازار وجود دارد که هر کدام به نوبه خود برای پوست مفید و لازم هستند و افراد باید آنها را مورد استفاده قرار بدهند تا از خواص آنها بهره‌مند شوند، از این سرم ها به چندین مورد مهم و پرمصرف اشاره خواهیم کرد:

  1. سرم ویتامین سی؛ این سرم خاصیت آبرسانی و روشن کنندگی پوست را دارد، به دلیل داشتن خاصیت آنتی اکسیدانی از پوست در برابر اشعه خورشید محافظت می‌کند، اثرات پیری و افتادگی پوست را بهبود می‌بخشد‌.
  2. سرم نیاسینامید؛ این سرم با آبرسانی عمیق پوست سبب از بین رفتن چین و چروک تیرگی آن می‌گردد، از پیری زودرس پوست جلوگیری می‌کند.
  3. سرم آنتی اکسیدان؛ این سرم همان گونه که از نامش مشخص است به خوبی از پوست محافظت می‌نماید و خستگی پوست را از بین می‌برد و نمیگذارد دچار چین و چروک شود.
  4. سرم ضد چروک خاویار؛ این سرم قدرت بسیار بالایی دارد و به خوبی پوست را بهبود می‌بخشد و از آسیب دیدن آن جلوگیری می‌کند و نمی‌گذارد ساختار خود را از دست بدهد، البته در ترمیم بافت پوست هم موثر است و به خوبی آن را آبرسانی و نرم و لطیف می‌کند.
  5. سرم کنترل کننده چربی؛ این محصول با تنظیم چربی پوست کمک می‌کند تا دچار آکنه و جوش نشود و پوست یکدست و شفاف بماند.
  6. سرم آبرسان؛ این سرم با آبرسانی عمیق پوست به تقویت سلول‌ها کمک می‌کند و پوست را سفت می‌نماید.
  7. سرم روشن کننده و ضد لک؛ این محصول پوست شما را از شر تیرگی و لکه خلاص می‌کند و باعث می.شود تا پوستی شاداب و یکدست داشته باشید.
  8. سرم کلاژن ساز؛ این سرم کلاژن سازی پوست را افزایش می‌دهد تا پوست بتواند بهتر با چین و چروک و افتادگی و دیگر مشکلات پوستی مقابله کند.
  9. سرم پوست خشک و حساس؛ این سرم با افزایش رطوبت پوست و به دلیل داشتن روغن‌های مغذی باعث نرمی و لطافت پوست می‌شود.
  10. سرم سفت کننده پوست؛ این محصول پوست را سفت و محکم می‌کند و نمی‌گذارد که دچار افتادگی و چین و چروک گردد.

لیلموند ارائه دهنده انواع لوازم ارایشی و بهداشتی با برند معتبر 

ویژگی بهترین سرم پوست

بهترین سرم پوست همواره ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که افراد با مطالعه دقیق جذب محصول می‌شوند و آن را با اطمینان بیشتری مورد استفاده قرار می‌دهند، یک سرم خوب و باکیفیت دارای ویژگی‌های زیر است:

کاهش علائم خستگی

کمبود خواب باعث می شود چهره شما کسل و خسته به نظر برسد. استفاده از بهترین سرم پوست موثر می تواند باعث بازسازی و ترمیم سلول شود ، بنابراین پوست شما حتی در صورت کمبود خواب ، درخشان به نظر می رسد.

 اصلاح مجدد منافذ

درمان منافذ بزرگ به طور قابل توجهی دشوار است اما به دلیل قوام نازک یک سرم سبک وزن منافذ بدون وجود چربی و تمیز نگه داشته می شوند.

صاف کردن سطح پوست

این واقعیت که مولکول های سرم توسط هیچ ماده افزودنی مسدود نمی شوند به این معنی است که آنها می توانند به عمق منافذ نفوذ کرده و سطح پوست را برای ایجاد یک بافت نرم، صاف کنند.

کاهش خطوط چین و چروک

بهترین سرم پوست دارای فرمول قدرتمندی می باشد که با تسریع روند بازسازی و در نتیجه نشاط سلولی به شما کمک می کند به پوستی جوان‌تر برسید. شما با استفاده از سرم پوست می توانید چین و چروک را در پوست خود از بین ببرید.

کمک به حفظ رطوبت پوست

در بهترین سرم پوست از فرمول هایی با ترکیباتی مانند هیالورونیک اسید استفاده می شود که می تواند رطوبت پوست را بهبود بخشند. همچنین سد پوست را برای داشتن چهره ای هیدراته و سالم به وجود آورند.

شادی هنگام استفاده

بهترین سرم پوست فرمول های بسیار غلیظ و سبکی دارند. به این معنی که آنها به سرعت در پوست شما جذب می شوند و باقی مانده چسبنده ای روی صورت شما باقی نمی گذارند. استفاده از سرم پوست برای افرادی که پوست چربی دارند بسیار مناسب است.

سرم پوست چیست؟

آیا سرم ویتامین سی باعث نازک شدن پوست می‌شود؟

بسیاری از افراد پرسیده‌اند که آیا مصرف سرم ویتامین سی باعث نازک شدن پوست می‌شود، در پاسخ به آنها باید بگوییم که نه، مصرف ویتامین C به طور معمول باعث نازک شدن پوست نمی‌گردد. در واقع، ویتامین C می‌تواند به عنوان یک آنتی اکسیدان مفید برای پوست عمل کند و به تقویت سلامت پوست کمک نماید. لازم به ذکر است که این ماده نه تنها به پوست آسیب وارد نمی‌کند بلکه باعث تقویت پوست می‌گردد. سرم ویتامین C یکی از بهترین ترکیبات ضد پیری است که در بازار مشتریان زیادی دارد. همچنین، محصولی کلیدی برای داشتن پوستی نرم، صاف، یکدست و درخشان است. ناگفته نماند که این محصول هیچ گونه حساسیتی بر روی پوست ایجاد نمی‌کند و تنها ممکن است افراد نادری پس از مصرف آن مقداری با قرمزی پوست یا سوزش مواجه شوند.

چگونه سرم پوست را استفاده کنیم؟

برای استفاده درست از سرم پوست و رسیدن به نتیجه مطلوب باید مراحلی را طی کنید که این مراحل عبارتند از:

  • صورت خود را با شوینده مناسب شستشو بدهید تا تمیز شود.
  • پوست را خشک کنید تا آب بر روی پوست باقی نماند.
  • مقدار کافی از سرم روی دست خود بریزید.
  • با سرم و به کمک دست پوست صورت را ماساژ بدهید تا سرم حدی پوست گردد.
  • چند دقیقه تامل کنید.
  • مقداری آبرسان استفاده کنید.

این سرم را می‌توانید صبح ها پس از بیدار شدن و شب ها قبل از خواب مورد استفاده قرار بدهید تا عملکرد عالی از خود نشان بدهد و به نتیجه مطلوب برسد. مصرف درست و به اندازه از سرم پوست می‌تواند در موثر بودن آن نقش داشته باشد ، مصرف حجم کم مسلما نمی‌تواند به خوبی جذب پوست گردد و به همان اندازه مصرف با حجم زیاد ممکن است باعث نفوذ مواد به چشم گردد.

مزایای مصرف سرم پوست

استفاده از سرم پوست همواره مزایای فراوانی به همراه دارد، مسلما با مصرف این محصول می‌توانید به راحتی از مزایای منحصر به فرد آن بهره ببرید و استفاده کنید، از مزایای مصرف این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. بدون پرکننده است؛ بهترین سرم پوست از نظر فرم خالص دارند و با یک سیستم منحصر به فرد تهیه می شوند، اغلب فاقد مواد پرکننده و سایر مواد بالقوه تحریک کننده هستند.
  2. بهترین سرم پوست می تواند در رفع تجمع روغن کمک کند؛ بهترین سرم پوست صورت غنی از رطوبت، با توانایی رفع تجمع چربی باعث آبرسانی به پوست شما می شود.
  3. آرامش بخشیدن به پوست حساس با مصرف بهترین سرم پوست؛ شما می توانید با افزودن بهترین سرم پوست به روال مراقب روتین خود به کاهش التهاب و تحریک پوست خود کمک کنید. استفاده از سرم پوست می تواند به تسکین پوست حساس کمک کنند.
  4. به جوان سازی پوست کمک می‌کند؛ بهترین سرم پوست حاوی مواد مفید ضد پیری مانند اسید هیالورونیک، عصاره فلفل سیچوان و اسید پلی گلوتامیک است در نتیجه با بافت خشن پوست یا تیرگی پوست خداحافظی کنید.
  5. بهترین سرم پوست می تواند لکه های پوستی را برطرف کند؛ برای دستیابی به پوستی بدون لکه باید از بهترین سرم پوست که با مواد ضد آکنه فرموله شده استفاده کنید. استفاده از بهترین سرم پوست به شما کمک می کند تا پوست منافذ پوست را از بین ببرید، چربی های اضافی را جذب کنید و از بین ببرید.

برای خرید سرم ویتامین C شفاف و شاداب کننده ماتیس GLOW SERUM کلیک کنید

فواید سرم ویتامین سی

سرم ویتامین سی یکی از سرم های پر مصرف در بازارها به شمار می رود که خواص فراوانی دارد، با مصرف روزانه و روتین این محصول می توانید به راحتی از فواید آن بهره ببرید، اصلی‌ترین فواید این سرم شامل موارد زیر می‌شوند:

  • برای انواع پوست بی‌خطر است.
  • سرم ویتامین C آبرسان است.
  • باعث درخشندگی و روشن‌تر شدن پوست می‌شود.
  • به کاهش التهاب و قرمزی پوست کمک می‌کند.
  • سرم ویتامین C لکه‌های تیره‌ی پوست را از بین می‌برد‌.
  • سیاهی و تیرگی زیر چشم را کاهش می‌دهد.
  • تولید کلاژن از خواص استفاده از سرم ویتامین C است.
  • از افتادگی پوست جلوگیری می‌کند.
  • از پوست در برابر اشعه خورشید محافظت می‌نماید.
  • باعث بهبود آفتاب سوختگی می‌شود.
  • سبب بهبود زخم می‌شود.

طراحی و سئو توسط شرکت نرم افزاری دبل کلیک