Loading

اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
ادرس فروشگاه: بندرعباس،خیابان اتوبوس رانی،بندرعباس مال،طبقه همکف،واحد 22 فروشگاه لیلموند

شماره پشتیبانی:
09026591932

شماره پشتیبانی:

ایمیل پشتیبانی:
support@lilmond.com

چند دقیقه بعد از ابرسان مرطوب کننده بزنیم؟ | نحوه استفاده از کرم مرطوب کننده

چند دقیقه بعد از ابرسان مرطوب کننده بزنیم؟

شاید برای شما هم این سوال پیش امده باشد که چند دقیقه بعد از ابرسان مرطوب کننده بزنیم؟ ما در این مقاله می خواهیم که به این سوال پاسخ دهیم. بسیاری از افراد پرسیده اند که چند دقیقه پس از آبرسان باید مرطوب کننده استفاده نمود، لازم به ذکر است که در پاسخ به این گونه افراد باید بگوییم که هم نوع پوست ها در افراد متفاوت می باشد و هم کرم های آبرسان و مرطوب کننده نمونه های مختلفی دارند در نتیجه  فرد باید به پوست و نوع کرم توجه کند تا بتواند متناسب با این گونه موارد از کرم ها استفاده نماید و به نتیجه برسد، برخی کرم های آبرسان به سرعت جذب پوست می گردند و برخی مدل ها ماندگاری بیشتری دارند به همین دلیل زمان دقیقی مشخص نشده تنها باید دقت کنید و پس از جذب کامل آبرسان، مرطوب کننده بزنید.

تفاوت کرم ابرسان و مرطوب کننده

کرم آبرسان و مرطوب کننده از نظر مواد و ساختار و کاربرد با هم تفاوت های زیادی دارند، به صورت کلی باید بگوییم که آبرسان‌ ها به صورت کاملا عمیق رطوبت پوست را تامین می ‌کنند و همانطور که گفته شد با ایجاد لایه ‌ای نازک از تبخیر شدن رطوبت پوست جلوگیری می‌ کنند. در حالی کرم مرطوب کننده به دلیل وجود روغن در فرمولاسیون آ‌نها، چربی پوست را حفظ کرده و از این رو از خشک شدن پوست جلوگیری می‌ کند.

باید بگوییم که کرم های آبرسان اصولا بر پایه آب است، کرم مرطوب کننده بر پایه روغن و آب، از نظر عملکرد کرم آبرسان وظیفه آبرسانی به سلول های پوستی است و کرم مرطوب کننده هم حفظ رطوبت پوست و هم جلوگیری از تبخیر رطوبت را به عهده دارد، از نظر بافت کرم آبرسان حالت ژلی و سبک دارد و کرم مرطوب کننده حالت کرمی و غلیظ دارد. از نظر ویژگی کرم آبرسان پوست را درخشان و شفاف می کند و نمی گذارد دچار چین و چروک و خشکی شود و کرم مرطوب کننده نیز باعث نرمی پوست شده و از خشکی آن جلوگیری می نماید. متناسب با پوست خود این دو محصول را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار بدهید زیرا برخی پوست ها به آبرسان و برخی به مرطوب کننده نیاز دارند اما می توان از هر دو هم به صورت همزمان استفاده کرد.

چند دقیقه بعد از ابرسان مرطوب کننده بزنیم؟فروشگاه لیلموند ارائه دهنده انواع محصولات ارایشی و بهداشتی

نحوه استفاده از کرم مرطوب کننده

در بالا به این سوال پاسخ دادیم که چند دقیقه بعد از ابرسان مرطوب کننده بزنیم؟ اما مرطوب کننده ها محصولاتی با بافت کرمی و سفید رنگ، حاوی روغن، چربی، ترکیبات جاذب و نگهدارنده رطوبت بوده که با ایجاد یک لایه اضافی روی پوست قادر به حفظ رطوبت و جلوگیری از خروج آن هستند. بنابراین اگر با پوست خشک مبارزه می کنید، یک مرطوب کننده غلیظ با مواد مغذی عمیق بهترین راه حل است.

نحوه استفاده از کرم های مرطوب کننده به گونه ای است که باید ابتدا پوست را با شوینده مناسب شستشو بدهید، مرطوب کننده را روی پوست خود بمالید، کرم را روی پوست ماساژ دهید، به اندازه مرطوب کننده بزنید تا تمام پوست را پوشش بدهد، به ناحیه گردن هم کرم بزنید، هرگز مرطوب کننده را به صورت کششی به پوست نزنید و به موقع و مرتب از کرم استفاده کنید تا به نتیجه برسید. لازم به ذکر است که شما باید مرطوب کننده را پس از این که پوست خود را خشک کردید استفاده نمایید، پوست های چرب و جوش دار هم به مرطوب کننده نیاز دارند و از همه مهمتر متناسب با نوع پوست خود مرطوب کننده را انتخاب نمایید. با اطلاع از نحوه استفاده از کرم مرطوب کننده مسلما می توان به خوبی از پوست خود محافظت کرد و نگذاشت که دچار خشکی و چین و چروک گردد.

استفاده از ابرسان و مرطوب کننده چه فاصله ای باید داشته باشد؟

لازم به ذکر است که اصولا کرم آبرسان به سرعت کذب پوست می گردد اما در افراد این قدرت جذب متفاوت خواهد بود به همین دلیل توصیه شده که افراد پس از 5 الی 10 دقیقه که کرم آبرسان را استفاده کردند از مرطوب کننده استفاده نمایند تا هر دو محصول به خوبی جذب پوست گردند. از این دو محصول باید همزمان و در طول روز استفاده کرد چون هر کدام دارای خاصیت هستند و به نوعی بر روی پوست تاثیر می گذارند.

بهترین زمان برای فاصله‌ی مصرف کرم آبرسان و مرطوب کننده حدودا 10 دقیقه است، با قرار دادن زمان مناسب میان مصرف این دو کرم مسلما هم با هم تداخل پیدا نمی کنند و هم می توان تاثیرات آنها را افزایش داد. با انجام این فعالیت پوست شما به خوبی آبرسانی می گردد و شما می توانید پوستی شاداب و جوان داشته باشید که دچار چین و چروک نمی شود و صاف است. برای برخی افراد که پوست نازک دارند و آبرسان سریع تر جذب آنها می گردد اصولا باید دو دقیقه تامل داشته باشند و پس از آبرسان از مرطوب کننده استفاده کنند تا هر دو کرم به خوبی جذب پوست آنها گردد.

برای خرید اسپری آبرسان پوست ومو ماتیس AUTHENTIK MIST از وبسایت لیلموند کلیک کنید

اول ابرسان بزنیم یا مرطوب کننده؟

بسیاری از افراد که می خواهند از کرم های آبرسان و مرطوب کننده استفاده کنند همواره پرسیده اند که اول آبرسان بزنیم یا مرطوب کننده، در پاسخ به این گونه افراد باید بگوییم که برای نتیجه گیری بهتر شما باید ابتدا آبرسان استفاده نمایید و سپس چند دقیقه تامل کنید و مرطوب کننده استفاده نمایید، با استفاده اول از آبرسان پوست شما به خوبی رطوبت رسانی می شود و پس از این که کرم مرطوب کننده به پوست می رسد نمی گذارد که آب و رطوبت پوست از بین برود.

در کل ناگفته نماند که برای بهترین نتیجه گیری ابتدا کرم آبرسان را روی پوست خود بزنید و سپس بعد حدود دو دقیقه کرم مرطوب کننده را بزنید. با این کار به بهبود میزان رطوبت، چربی، حفظ آنها، جوانسازی پوست، کاهش چین و چروک، نرمی و شادابی و… کمک کردید. مرطوب کننده باعث می شود تا رطوبت رسانی که با زدن آبرسان انجام داده ایم از دست نرود. استفاده درست و به موقع از کرم های آبرسان و مرطوب کننده به صورت همزمان کمک می کند تا پوستی زیبا و جوان داشته باشید که در برابر عوامل محیطی مقاومت بالایی از خود نشان می دهد و دچار چین و چروک و آسیب نمی گردد.

آیا پوست در دوران بارداری نیاز به آبرسانی دارد؟

در دوران بارداری اصولا پوست دچار ترک‌های ریز شده و خشک می‌شود، برای جلوگیری از آسیب دیدن پوست بهتر است که در این دوران از آبرسان استفاده نمایید، پزشکان معتقد هستند که آبرسانی به بدن در دوره بارداری سبب خروج سموم از بدن می‌شود در نتیجه باید به صورت مداوم انجام شود. برای استفاده از این محصول باید توجه کنید که پوست شما چه نوع ساختاری دارد سپس آبرسان را تهیه نمایید تا به پوست شما کمک کند. آبرسانی که دارای ویتامین E باشد مسلما انتخاب عالی خواهد بود زیرا این ماده خواص بی نظیری دارد و به خوبی پوست را تغذیه می‌کند تا در این دوران دچار ترک و آسیب نشود. پوست شکم و ران ها بیشتر در معرض خشکی و ترک‌ های بارداری قرار دارند از این رو این دو قیمت باید بیشتر مورد آبرسانی قرار بگیرند.

طراحی و سئو توسط شرکت نرم افزاری دبل کلیک