Loading

اطلاعات تماس

نشانی شرکت:
ادرس فروشگاه: بندرعباس،خیابان اتوبوس رانی،بندرعباس مال،طبقه همکف،واحد 22 فروشگاه لیلموند

شماره پشتیبانی:
09026591932

شماره پشتیبانی:

ایمیل پشتیبانی:
support@lilmond.com

درمان لک صورت با نکات مراقبتی

درمان لک صورت ، استفاده از  برند های خارجی  ، نکات مراقبتی

لک صورت عارضه شایعی است که با تجمع نامناسب رنگدانه روی قسمتی از پوست ایجاد می شود. لک‌ها انواع مختلفی دارند و شدت آن‌ها روی پوست متفاوت است. عوامل مختلفی باعث بروز لک در افراد می شوند که مهمترین آنها عوامل محیطی، هورمون ها و تغذیه است. لک با علائم و نشانه هایی روی پوست پدیدار می شود و اصولا به رنگ تیره است. در بیشتر افراد ملانین پراکندگی مساوی در همه جای پوست دارد.

لک صورت اغلب به صورت تیره و روشن است و اگر به صورت سطحی باشد سریع تر درمان می شود. توجه به نکات مراقبتی می تواند به پیشگیری از بروز لک کمک زیادی کند. استفاده از کرم ضد آفتاب با کیفیت بالا مانع از تاثیر منفی نور خورشید روی پوست می شود. در سایت لیلموند بهترین ضد آفتاب با برند متیس پاریس معرفی می شوند که قدرت جذب بالایی دارند و با پوشانندگی عالی می تواند مانع از بروز لک روی پوست شود.

 لک ها با توجه به نوعی که دارند درمان می شوند. پزشک برای درمان همیشه از بهترین روش ها کمک می گیرد. لک خطری برای سلامتی پوست ایجاد نمی کند اما تاثیر منفی روی زیبایی پوست دارد و اعتماد به نفس افراد را کاهش می دهد. توجه به راهکارهای درمانی و مراقبتی نه تنها به درمان لک کمک می کند بلکه از گسترش آن هم جلوگیری می کند. در کل میتوان گفت محصولات مراقبتی از پوست اگر از برند های معتبر باشد میتواند نتایج باورنکردنی رو برای شما داشته باشد . 

علت بروز لک صورت

لک صورت به دلایل مختلف بروز می کند که در اینجا به علل مهم آن اشاره می کنیم: 

نور شدید خورشید:

اصلی ترین دلیل بروز لک روی صورت اشعه ماوراءبنفش خورشید است. قرار گرفتن برای تایم طولانی در معرض نور خورشید باعث افزایش تولید ملانین در پوست شده و لک پوستی را به همراه دارد. بهتر است از ضد آفتاب خارجی خصوصا برند Matis Paris استفاده کنید تا این خطر سلامتی پوست را تهدید نکند.

تغییرات هورمونی :

در بیشتر افراد تغییرات هورمونی باعث بروز لک می شود. بیشتر خانم ها در دوران بارداری یا دوره قاعدگی لک را روی صورت خود مشاهده می کنند که رنگ تیره هم دارد. اگر در دوران بارداری بیش از اندازه در معرض نور خورشید باشید شدت لک ها بیشتر است.

عوامل محیطی :

از دیگر دلایل لک صورت می توان به عوامل محیطی اشاره کرد. زمانی که بدون کلاه و عینک در معرض نور خورشید قرار می‌گیرید لک کم کم روی پوست شکل می گیرد. هر چه پوست حساس تر باشد سطح وسیع تری را در بر می گیرد.

زخم‌ها:

گاهی زخم ها تبدیل به لک می شوند. زخم هایی که به درستی ترمیم نشده اند به شکل لک قهوه ای روی پوست ظاهر می شوند. نیش حشرات و بریدگی ها و سوختگی ها سر منشا اصلی لک صورت هستند. برای درمان آنها باید از کرم های ترمیم کننده خارجی استفاده کنید. محصولات برند بتیس پاریس که در سایت لیلموند معرفی شده اند بهترین ترمیم کننده هستند.

مصرف برخی داروها:

با مصرف برخی داروها لک صورت پدیدار می شود. داروهایی که روی هورمون ها اختلال ایجاد می کنند باعث تولید ملانین بیشتر در قسمتی از پوست می شوند که این لک به مرور زمان بزرگتر و پر رنگ تر می شود.

لک آکنه :

برخی لک ها به صورت آکنه روی پوست ظاهر می شوند و بزرگ و ملتهب هستند. این لکه های زشت ظاهر پوست را تحت تاثیر قرار می دهند.  دستکاری کردن جوش ها هم می تواند دلیل بروز این مشکل باشد.

روش های درمان لک صورت

برای درمان لک صورت توجه به نکات مراقبتی اهمیت بسزایی دارد. اگر پزشک لایه بردار قوی را تجویز کرده نیاز است تا فرد به صورت مداوم از ضد آفتاب مناسب استفاده کند و به هیچ وجه در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرد. بهترین راه درمان استفاده از محصولانب با برند خارجی است که کیفیت لازم را دارا می باشند و می توانند روی محو شدن لک ها تاثیر مستقیم داشته باشند.

برای درمان پزشک ابتدا شدت و عمق لک ها را بررسی می کند. برخی لک ها به داروها مقاوم هستند و احتمال بازگشت آنها روی پوست زیاد است به همین دلیل پزشک به کمک دستگاه های لیزر درمان را انجام می دهد. داروهای ضد آکنه به کاهش التهاب و رفع خشکی و تیرگی لک کمک زیادی می کنند. در سایت لیلموند بهترین داروهای ضد لک از برند بتیس پاریس معرفی می شوند که مصرف آنها می تواند به درمان لک کمک زیادی کند.

محصولات اسید سالیسیلیک به شکل کرم و لوسیون در دسترس هستند تا چربی پوست را تنظیم کنند. برای کاهش آلرژی و حساسیت پوست برای برهی بیماران کرم های هیدروکورتیزون تجویز می شود. برای محافظت از پوست در مقابل اشعه مضر خورشید نیاز است تا کرم و لوسیون های ضد آفتاب با SPF بالا استفاده کنید. بهترین درمان رژیم غذایی مناسب است که علاوه بر تقویت پوست می تواند به کاهش لک هم کمک کند.

 

طراحی و سئو توسط شرکت نرم افزاری دبل کلیک